PARTNERKÖZPONTÚ MINŐSÉGBIZTOSÍTÁS

Cégünk különösen nagy hangsúlyt fektet a folyamatos és visszakövethető minőségellenőrzésre a gyermekétkeztetés és közétkeztetés szolgáltatások biztosítása során, amely lehetővé teszi az ügyfélpanaszok és észrevételek korrekt és gyors kezelését. Minden általunk készített ételt szakértő dietetikus kóstol végig a hét minden napján, és szakmai szempontok szerint értékeli azokat. A minőségellenőrző lapokon rögzítésre kerül az étel neve, készítésének időpontja, a készítő neve, valamint a következő minőségi paraméterek: állomány, illat, íz, megjelenés. A mindennapos minőségi kontroll lehetővé teszi, hogy ügyfeleink bármilyen panaszára azonnal reagáljunk, és amennyiben az megalapozottnak bizonyul, gyorsan korrigálni tudjuk a hibát.

Konyhánk a HACCP mellett az ISO:9001 , az ISO:14001és az ISO:22000 szabványokkal egyenértékű környezetközpontú minőségirányítási és élelmiszerbiztonsági rendszer szerint működik, mely biztosítja, hogy partnereink folyamatosan kiváló minőségű ételeket kapjanak. Amennyiben valamilyen nem várt körülmény miatt ez mégsem így történne, akkor az ügyfélkapcsolatokért felelős kollégáink azonnal, az ügyfél szempontjaira figyelemmel igyekeznek orvosolni a problémát, mivel számunkra az elégedett ügyfél a legfontosabb. Gyors és hatékony panaszkezelés, akár online.